Oudewater: Vesting van de Toekomst

Oudewater is een gemeente om van te houden! Inwoners zorgen voor elkaar, mooie bouwprojecten zijn afgerond of staan in de startblokken en de gemeente is één van de veiligste van Nederland. Wij zijn doeners en daar zijn we trots op.

Sinds de vorige verkiezingen in 2018 is er ontzettend veel gebeurd in Oudewater. Met de VVDenD66 in de coalitie werden woningen gebouwd, straten vernieuwd, werd glasvezel aangelegd, is beschoeiing vervangen en werden historische bruggen in ere hersteld. Op het sociaal-maatschappelijk vlak hebben we ook veel bereikt: Oudewater Vitaal is opgestart, de grip op de zorgkosten is verbeterd en bewoners met een zorgvraag worden beter geholpen. Naast de afgeronde resultaten, hebben we als coalitiepartij ook veel in de steigers gezet. Een nieuw bedrijventerrein, grote woningbouwprojecten, een nieuw binnen- én buitenzwembad, onze bijdrage aan een beter klimaat met zon en kleine windmolens. Veel papierwerk is gedaan, zodat we nu kunnen gaan bouwen. Dat gaan we doen onder de naam VVD Oudewater. Een nieuwe naam, dezelfde doortastende koers!

We zijn optimistisch en daar hoort een positief verkiezingsprogramma bij. Dit programma is gericht op het voortzetten van successen en aanpakken van uitdagingen. Gericht op het algemeen belang van de inwoners en op de zelfstandige toekomst van Oudewater. Op deze manier maken we van ons geliefde historische Oudewater een echte vesting van de toekomst!

Download hieronder het verkiezingsprogramma, of bekijk de verschillende hoofdstukken:

Wonen in Oudewater

Ondernemend Oudewater