Op bezoek bij PLUS Heijmans

© Jelle

PLUS Heijmans

Op maandagavond was onze fractie voor een bedrijfsbezoek bij Plus Heijmans in Oudewater. Albert Griffioen (raadslid), Jelle Kuiper en Astrid van Jaarsveld (fractieleden) werden hartelijk welkom geheten door Marcel Heijmans en Glen Heijmans.

Enthousiast vertelde zij over allerlei situaties die zij in de supermarkt meemaakten. Van grappige tot serieuze situaties, er komt veel voorbij in de supermarkt. Marcel is al ruim 25 jaar ondernemer op het Joostenplein en op den duur zullen twee van zijn zoons in zijn voetsporen treden. Een echt familiebedrijf waar veel Oudewaternaren werken.

Wij hebben over verschillende zaken gesproken zoals de positieve effecten van de nieuwe Poolse supermarkt in de binnenstad, de openingstijden, die zij graag zelf zouden willen bepalen, over overlast in en rond de winkel, de blauw parkeerzone en over het feit dat sponsoring mogelijk blijft  als de Oudewaternaar lokaal blijft winkelen.

Ook activiteiten van Treatief, waar Marcel voorzitter van is, kwamen aan bod. Net als andere ervaringen als burgers van Oudewater.

Bij PLUS Heijmans kan je ook online boodschappen bestellen.
Wees loyaal, koop lokaal. Kijk op www.plus.nl