Op bezoek bij Jan van Dam

© Mark

Op werkbezoek bij Jan van Dam.

Vanuit de fractie zijn Mark Kruiswijk (raadslid) en Gijs Hoogenboom (fractievoorzitter) op werkbezoek gegaan bij Jan van Dam.

Jan van Dam is een enthousiaste en betrokken ondernemer die bekend staat om zijn gulle bijdragen aan Oudewaterse evenementen. Een voorbeeld hiervan is het beschikbaar stellen van grote machines.
Jan van Dam ontving Mark en Gijs afgelopen week hartelijk bij zijn bedrijf op Tappersheul. Zij kregen een rondleiding over de verschillende locaties en zij werden doormiddel van een presentatie geïnformeerd over het bedrijf. Het was een erg interessant en er is uiteraard uitgebreid gesproken over de politiek in Nerdeland en het gebruik van het huidige industrieterrein en de uitbreiding van Tappersheul III.

Jan van Dam zoekt altijd mensen die blij worden van machines, logistiek en transport en bij Jan van Dam zouden willen werken. Voor een compleet overzicht over het bedrijf kan je het beste kijken op www.janvandamgroup.nl